Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Afdelingshoofd patrimonium


Functie

Wil jij je steentje bijdragen om betaalbaar wonen mogelijk te maken? De Voorkempen-HE werkt aan een grote uitdaging.
Naast het beheer en de ontwikkeling van betaalbare sociale woningen hebben wij een prominente rol als de nieuwe woonmaatschappij in de regio Antwerpen-Midden/Noord.
Wij zijn in volle groei en sinds kort zijn wij actief in 15 gemeentes.
Om onze aanhoudende groei te ondersteunen zoeken wij op korte termijn een nieuwe collega:


Jobomschrijving

  • Je staat in voor het beheer van het bestaande patrimonium dat momenteel bestaat uit 3.500 woningen en appartementen verspreid over een regio van 15 gemeenten (Antwerpen- Midden/Noord).
  • Je werkt, in overleg met de gemeenten van ons werkingsgebied, een langetermijnplanning uit voor de ontwikkeling van +/-1.000 woongelegenheden.
  • Je beheert de schadedossiers en juridische dossiers.
  • Je verzamelt en analyseert informatie met het oog op rapportering en verbetering.
  • Je geeft leiding aan twee teams met telkens een eigen coördinator (team projecten en team patrimoniumbeheer). In totaal bestaat de afdeling uit 20 medewerkers.
  • Je waakt over de kwaliteit van het patrimonium.
  • Je koppelt terug naar het dagelijks bestuur en directie over mogelijke vraagstukken.
Je bewaakt de budgetten.

Jouw profiel

  • Je bent een communicatieve master met bouwkundige achtergrond.
  • Je hebt relevante ervaring met patrimoniumbeheer, renovatie- en nieuwbouwprojecten.
  • Je hebt een brede kennis van alle facetten van de woningmarkt, de ruimtelijke ordening en de wetgeving.
  • Je hebt ervaring in het coachen van een team.
  • Je bent een daadkrachtig leider en organisator met oog voor de budgetten.
  • Je bent een diplomatisch netwerker.

Aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens de weddeschalen van de Vlaamse Overheid
  • Aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques 8€/dag, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, ecocheques, vergoeding woon-werkverkeer, fietsvergoeding, mogelijkheid tot thuiswerk, laptop, GSM + GSM-abonnement, mogelijkheid tot fietslease, 15 extra verlofdagen.
  • Een boeiende functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief waar je duidelijk de resultaten ziet van jouw inspanningen.
  • Een toekomstgerichte werkomgeving met aandacht voor evenwicht werk en privé.
  • We werken elke dag een uurtje langer zodat ons weekend op vrijdagmiddag start.
  • Bedrijfswagen.

Solliciteren